weg uit Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van fleurtjeriemersma - WaarBenJij.nu weg uit Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van fleurtjeriemersma - WaarBenJij.nu

weg uit Brisbane

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

11 November 2005 | Australië, Brisbane

Haai!
Bedankt voor de leuke reacties. En Nico en mirjam, Hannes is een jongen zonder geld die al in Brisbane is sinds wij er zijn en er waarschijnlijk nog lange tijd blijft als wij weg zijn, maar verder erg aardig(&hip)!
Vandaag is mijn laatste dag in Brisbane. Ik ben wel heel blij dat ik hier nu weg ga. Ik heb het hier wel heel erg gehad. Ik heb alles van brisbane nu wel gezien (wel een hele leuke stad, maar na 7 weken ken je het wel), alle leuke mensen zijn weg en ik ben heeel blij dat ik dit werk nu niet meer hoef te doen. Zeker de laatste week was het erg saai, ik moest toen weer op de universiteit staan, maar al die studenten hadden examens en er was dan ook bijna niemand (behalve de possum natuurlijk).
Ik vind het wel jammer dat Els en ik dan uit elkaar gaan, want het is een hele gezellige 2 maanden geweest.
Peter en Annet zijn ondertussen ook in Australie. Nu zijn ze nog in Sydney (11-11 is namelijk een belangrijke dag in de 1e WO geschiedenis van Australie en dus gaan ze hier naar een ceremonie).
Ik zie ze morgen in Alice springs, waar ik zaterdag morgen naar toe vlieg. Ik heb heel veel zin om naar Alice springs en in die omgeving te zijn, want dat schijnt toch wel een must-see van Australie te zijn en daarbij is het gewoon zo anders dan alles wat ik tot nu toe heb gezien.
Zaterdag zijn Els en ik naar het koalasanctuary geweest. We hebben koala's geknuffeld en vast gehouden en we hebben Kangaroo's gevoerd, althans dat was het plan, maar toen we daar net liepen met een zakje voer in onze handen kwam er een kalkoen op mij af en die trekte deze zak voer zo uit mijn hand (ik wist niet dat zulke beestjes zo snel waren). Maar goed we hadden nog een zakje, dus uiteindelijk hebben we toch nog kangaroo's uit onze handen laten eten. Ik heb ook nieuwe foto's op deze site gezet, eindelijk heb ik een internetcafe gevoncen, waar ze mijn software niet nodig hebben.
Oke ik houd jullie op de hoogte! Liefs Fleur

  • 11 November 2005 - 07:17

    Nienke:

    Hai lief nichtje,

    Wat een gave foto's!! En die possum!!! Geweldig!!!
    Nu krijg ik nog een beter beeld van je leven daar, en je leven in het stalletje niet te vergeten!
    Dus nu weer op weg naar iets nieuws? Hoop dat je het daar ook zo leuk krijgt. En ook veel plezier met Peter en Annet!

    Kus Nienke

  • 11 November 2005 - 08:23

    Annette:

    Hai Fleurie, een soort hashhondje haalde bij ons een appel uit de tas, een fruithondje dus. Hij, noch de douane, hadden belangstelling voor de pepernoten en dropjes. Trouwens zijn jullie echt op die hoge brug geweest. Wij hebben er onder gevaren en erover gereden met de metro. We gaan nu naar Enrico Moreone (muziek uit westerns)in het Opera house. Zien uit naar see you tomoorow

  • 11 November 2005 - 11:58

    Ilse:

    hey fleur,
    wat een tof beest die possum! Je moet er echt eentje voor me meenemen hoor!:) leuk die foto's!

    Groetjes

  • 11 November 2005 - 12:46

    Marike:

    Ha die Fleur,
    Elke keer weer heerlijk, je verhalen. Tref je Els ergens anders nog, of is dit een definitief afscheid? Wat zal het een andere wereld voor je zijn, van een regenachtig Brisbane naar de woestijn in het midden van Australië. Net alsof je weer in een ander werelddeel komt. Je fruitstal was een stuk groter dan ik me had voorgesteld. En ik kan me voorstellen dat je het leuk vond die possum steeds terug te zien. Mijntje en Maike waren er ook helemaal weg van. Heel veel plezier daar in de woestijn met Peter en Annet!
    Liefs,
    Marike

  • 11 November 2005 - 13:51

    Hans:

    Alice Springs klinkt als een toverformule. Als je het langzaam zegt gaat de aarde open en stijgt een ronde berg omhoog de hemel in. Of ben ik in de war met een andere highlight van DU?
    Afijn, bij het noemen van Alice Springs dwalen mijn gedachten weg. Ver weg.
    liefs
    Moll

  • 12 November 2005 - 17:47

    Nicoline:

    He fleur ik vind het heel leuk om je berichten te lezen, heel veel plezier met peter en Annet en natuurlijk al die andere tijd ook nog!
    kus nicoline

  • 14 November 2005 - 07:43

    Anka:

    goedemorgen Fleur en Annet en Peter!
    wat een wonder toch om zo met elkaar te kunnen "praten". Heel veel plezier in Alice
    Springs en een groet van Anka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 27751

Voorgaande reizen:

04 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: